سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 112364
کل یادداشتها ها : 440
خبر مایه


کمپین تبلیغات ویژه انتخابات 1403

1403-03-31 21:05:23  164   0  0

با افزایش کاربران تلفن های همراه، بسیاری از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 روش خود را برای ارتباط با مخاطبان خود از طریق تلفن همراه تغییر داده اند زیرا نمی توان قدرت تلفن های موبایل و البته قدرت رسانه های اجتماعی را دست کم گرفت. اگرچه در بسیاری از موارد رسانه های اجتماعی یک مزیت به حساب می آیند اما نمی توان انکار کرد که شبکه های اجتماعی می توانند یک کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا یا ریاست جمهوری را بالا بکشند یا از صحنه رقابت محو کنند. حداقل سن رأی دادن 18 سال است، بنابراین باور بر این است که بیشتر نوجوانان بالای 18 سال تلفن های همراه دارند.

یکی از بهترین روش تبلیغ برای انتخابات 1403 میتواند استفاده از سامانه پیامکی باشد . برای اینکه بهتر با مزیت سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

یکی از مسیرهایی که می توانید برای تبلیغات انتخابات 1403 در کنار سایر روش های تبلیغاتی استفاده کنید استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخابات 1403 است.
نفوذپذیری بالا در مقابل پایین بودن تعرفه پنل پیامکی ، خرید پنل اس ام اس را تبدیل به یکی از عناصر ثابت هر کمپین تبلیغاتی نموده است. البته مشاورین تبلیغاتی با مراجعه به سامانه های پیامکی ویژه انتخابات چند موضوع را مورد توجه و اولویت خود قرار می‌دهند تا بهترین سامانه را انتخاب نمایند:

1- کیفیت ارسال
2-پشتیبانی مناسب
3-جامعه مخاطبین و دریافت کنندگان
4-تعرفه پیامک ویژه انتخابات

 

 

 

پیام رسون : 

تعرفه گذاری در حوزه پیامک انبوه ، بر اساس تعرفه های اعلامی مخابرات انجام می شود و هر مجموعه با توجه به کیفیت ارسال ، تنوع سرویس های ارائه شده و میزان خدمات پس از فروش، تعرفه هر پیامک را تعریف می کند.
در شرایط انتخابات سامانه پیام کوتاه شیراز پکیج ویژه ای را برای کاندیدای محترم در نظر گرفته است که در صورت تمایل می توانید از قسمت تماس با ما با همکاران ما در پیام رسون ، ارتباط برقرار نمایید و بهترین پنل پیامک ویژه خود را انتخاب کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


      پایان...




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ